جدیدترین مطالب

دستگاه لیبل زن اتوماتیک

در صنایع تولیدی در مرحله ی آخر پس از بسته بندی محصولات اقدام به برچسب زدن روی محصولات مینمایند دستگاه لیبل زن یا برچسب زن اتوماتیک متناسب با جعبه ی بسته بندی و شکل ظاهری بسته بندی برچسب ها و لیبل ها را که حاوی اطلاعات مورد نیاز برای مصرف یک محصول هستند را روی بسته بندی قرار میدهند.

نام برند تجاری، زیباترشدن محصول و کمک به جلب توجه مشتری و یا ارائه اطلاعات محصول ، بارکد محصول ، تاریخ  تولید و انقضاء ، قیمت محصول به صورت لیبل روی محصولات قرار میگیرد. ساخت و طراحی یک دستگاه لیبل زن اتوماتیک مناسب با نیاز و تقاضا مشتریان میباشد.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک

انواع دستگاه لیبل زن اتوماتیک

  1. لیبلی که با فشار و پرس به بسته بندی می‌چسبد.
  2. لیبلی که با چسب روی بسته بندی قرار میگیرد.

برای خرید دستگاه و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی انواع دستگاه روی دستگاه لیبل چسبان کلیک کنید.

انواع دستگاه لیبل زن اتوماتیک

قیمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک

دستگاه لیبل زن اتوماتیک باید توسط بهترین و با تجربه ترین ماشین سازی به انجام برسد که شما عزیزان بتوانید در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی و حرفه ای اقدامات لازم را برای لیبل زدن محصولات انجام دهید .

گزوه صنعتی امین ماشین  میتوانند به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای دستگاهی را متناسب با نیاز و خواسته ی شما عزیزان طراحی نمایند و به دست شما برسانند.استعلام قیمت باید با دقت و توجه انجام شود و شما سازنده ی دستگاه لیبل زن را به صورت کامل از آنچه که از دستگاه توقع دارید آگاه سازید تا قیمت را با توجه به تکنولوژی هایی که باید در دستگاه تعبیه نماید به شما اعلام نمایند ماشین سازی امین قیمت ها را به صورت کاملا تضمین شده به شما عزیزان اعلام میکند بنابراین با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

عوامل موثر در قیمت :

  • جنس بدنه
  • مجهز بودن به اینورتر اتیکت زن ( برای تنظیم و کنترل سرعت چرخش موتور )
  • سنسور لیبل چسبان (تکنولوژی شناسایی وقفه بین لیبل زدن و فرمان ایست به موتور برای جلوگیری از تداخل در زدن لیبل ها و چسبیدن چند لیبل روی یک محصول )

از عواملی هستند که در قیمت محصول تاثیر دارند اما با ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل و به روز را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کاربرد دستگاه لیبل زن اتوماتیک

دستگاه لیبل زن اتوماتیک کاربرد گسترده و چشم گیری در صنایع تولیدی دارد حرارتی و پشت چسب دار از انواع این دستگاه هستند. همه ی افرغاد هنگامی که یک محصول را میخرند ابتدا به اطلاعات روی محصول توجه میکنند شرکت تولید کننده و تاریخ و قیمت و بارکد را مشاهده میکنند بنابراین در واقع لیبل های محصولات نقش بالایی در فروش محصولات و جلب توجه و اعتماد مشتری دارند و هدف از تولید محصول فروش آن در بازار رقابت است بنابراین اصلا نمیتوان از اهمیت دستگاه لیبل زند چشم پوشی کرد دستگاه لیبل زن اتوماتیک به صورت گسترده تولیدات را عرضه میکند.

همچنین لیبل روی محصولات کمک میکند تا محصول در بین کالاهای تقلبی قابل تشخیص باشد. همچنین برای مصرف کننده بسیار اهمیت دارد که محصول بدون دخالت و بدون باز شدن به دستش برسد.

کاربرد دستگاه لیبل زن اتوماتیک

نکات مهم قبل از خرید دستگاه لیبل زن اتوماتیک

در واقع یک دستگاه باید کاربردیباشد و کلیه ی کارهایی که شما برای لیبل زدن نیاز دارید را به صورت جامع انجام دهد همچنین  حجم چاپ و میزان تولیدات در ساعت باید مطابق با میزان لیبل زدن باشد تا کار طبق روال و اصولی پیش رود و در قسمتی خط تولید خالی و بیکار و یا بسیار پر کار نباشد دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از بهترین انواع دستگاه است که کاربرد گسترده ای دارد.

 

 

نکات مهم قبل خرید دستگاه لیبل زن اتوماتیک

 

خرید دستگاه لیبل زن اتوماتیک

هنگام خرید یک دستگاه لیبل زن چسبان اتوماتیک باید با ماشین سازی مخصوص دستگاه تماس بگیرید تا علاوه بر استعلام قیمت اطلاعات لازم و کافی را نیز در این زمینه به دست آورید. همچنین دستگاه لیبل زن قطعه ای از کاغذ، نوار پلاستیکی، پارچه، فلز و یا سایر جنس ها را بر روی بسته بندی و یا خود محصول میچسباند.

دستگاه برچسب زن اتوماتیک با کارکرد تمام اتوماتیک و مداوم و بدون وقفه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و تسریع در عملیات برچسب زنی را به همراه دارد و تعداد زیادی لیبل با سرعت بالا و بدون وقفه چاپ میکند.

خرید دستگاه لیبل زن اتوماتیک

بیشتر بخوانید: دستگاه لیبل زن دستی 

دستگاه لیبل چسبان اتوماتیک رنگی

لیبل زن اتوماتیک زنگی برچسب های رنگی را در تعداد بالا روی محصولات درج میکند

قابلیت دستگاه برچسب زن اتوماتیک :

  •     چسباندن لیبل به طرفین بسته و ظروف
  •     چسباندن لیبل دور تا دور بسته و ظروف
  •     چسباندن لیبل از بالا روی بسته و ظروف
  •     تغییر سرعت کارکرد دستگاه لیبل زن و هماهنگ کردن آن با سرعت خط تولید
  •     تشخیص و تنظیم دقیق محل لیبل در ارتفاع و عرض ظروف
  •     دقت کارکرد بسیار بالا
  •     استفاده از انواع لبل های پلاستیکی و کاغذی ( شفاف و مات)

قابلیت دستگاه برچسب زن اتوماتیک

مزایای استفاده از لیبل زن اتوماتیک

  • استفاده از دستگاه لیبل زن اتوماتیک هم در زمان هم در قیمت صرفه جویی میکند
  • حجم تولیدات و عرضه به بازار مصرف را بالا میبرد
  • لیبل اگر دستی بچسبد قطعا زمان بر، نامنظم و بی دقت و طاقت فرسا است اما لیبل اتوماتیک با دقت و بسیار زیبا این کار را در تیراژ بالا انجام میدهد.
  • سرعت و دقت بالا بسیار بالا میرود.
  • نیاز به استفاده از یک اپراتور و نیروی انسانی ندارید
  • قابلیت تنظیم گسترده برای کنترل خط تولید
  • قابل استفاده برای هر نوع بسته بندی
  • ساخت برای هر نوع لیبل زدن ( دستگاه لیبل زن زیر و روی محصول،دستگاه لیبل زن 2 طرفه پشت چسب دار،دستگاه لیبل زن گرد پشت چسب دار،دستگاه تاپ لیبل پشت چسب دار ،دستگاه لیبل زن چند وجهی،دستگاه لیبل زن چند کاره پشت چسب دار)
  • قابلیت درج لیبل بر روی اشکال مختلف هندسی

مزایای استفاده از لیبل زن اتوماتیک

 

برای دریافت مشاوره رایگان، شماره خود را وارد نمایید.

فرم مشاوره