جدیدترین مطالب

دستگاه لیبل زن تخت

دستگاه لیبل زن تخت

از دستگاه لیبل زن تخت برای لیبل زدن روی محصولات استفاده میشود در واقع هر کالایی که تولید میشود پس از تولید توسط شرکت تولید کننده لیبلی روی آن درج میشود تا علاوه بر اینکه اطلاعات محصول روی آن درج شود بتوانید به راحتی برند و … را نیز روی آن بچسبانید دستگاه لیبل زت تخت کاربرد گسترده ای در صنعت تولیدات دارد این دتگاه لیبل چسبان را روی محصول میچسباند البته انواع گوناگونی از این دستگاه برای لیبا زدن وجود دارد دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از جمله این دستگاه ها هستند.

کارکرد دستگاه لیبل زن تخت

این دستگاه پس از باز کردن رول لیبل برچسبدار آن را روی قسمت مشخص شده ظرف یا پاکت که به صورت تخت میباشد میچسباند. برچسب زدن روی ظروف تخت که به صورت یک طرفه و یا دو طرفه از جنس پلاستیک (PET ، پلی اتیلن و ..) شیشه ای و فلزی و قوطی در مصارف غذایی ، شیمیایی ، بهداشتی و دارویی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص دستگاه لیبل زن با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی نماییم.

خرید ماشین آلات نیمه اتومات و اتوماتیک با یک اهرم لیبل ها را میچسباند

برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید دستگاه ها میتوانید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی نماییم.

در زمینه ی خرید دستگاه لیبل زن تخت میتوانید با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم و مشاوره های دقیق به شما عزیزان ارائه دهیم.

قیمت دستگاه لیبل زن تخت

دستگاه لیبل زن تخت با قیمت مناسب جهت فروش به مشتریان پیشنهاد داده میشود میتوانید با خرید این دستگاه در کمترین زمان ممکن به نتیجه ی ایده آل دست بیاید و خط تولید موفق داشته باشید . با تماس با کارشناسان ما میتوانید به اطلاعات کامل در خصوص هر دستگاه دست بیابید.

همچنین مقاله ی دستگاه لیبل زن را نیز مطالعه کنید

برای دریافت مشاوره رایگان، شماره خود را وارد نمایید.

فرم مشاوره