جدیدترین مطالب

دستگاه لیبل زن دو طرفه

لیبل زن دو طرفه

دستگاه لیبل زن دو طرفه

برخی از تولیدکنندگاه نیازمند خرید یک دستگاه لیبل زن دوطرفه جهت درج اطلاعات و برجسب چاپ شده و طراحی شده روی محصولات تولیدی خود هستند امروزه دستگاه ها یکی از متداول ترین و بهترین شیوه های کاری را به وجود آورده اند به طوری که حجم تولیدات را بسیار بالا میبرند و فرصت مناسبی است تا بتوانید تولیدات گسترده و موفقی را داشته باشید.

امروزه با وجوئد دستگاه های صنعتی در کاربرد های مختلف تولیدات را رونق داده اند و تنها موردی که اهمیت دارد صرفه جویی در زمان و دقت و تولیدات بیشتر میباشد امروزه دستگاه ها با یکدیگر حالت رقابتی دارند و دستگاه ها کاملا شبیه به خواسته و نیاز تولید کنندگان به صورت سفارشی ساخته میشوند.

امین ماشین یکی از بهترین و با تجربه ترین ماشین سازی در کرج میباشد که بهترین نوع دستگاه ها را با بهترین کیفیت و کارکرد در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

 

لیبل زن دو طرفه
لیبل زن دو طرفه برای بطری های تخت

 

قیمت دستگاه لیبل زن دوطرفه

دستگاه های لیبل زن دو طرفه با قیمت های مناسب عرضه میشوند این دستگاه ها به صورت سفارشی ساخته میشوند و متناسب با ابزار آلات به کار گرفته شده در دستگاه و برند آن ها قیمت گذاری میشوند امین ماشین یکی از با تجربه ترین و بهترین تولید کنندگان دستگاه لیبل میباشد که هر نوع دستگاه لیبل زن را میتوانید با قیمت رقابتی و کارکرد مناسب دستگاه خریداری نمایید .

دستگاه های لیبل زن دو طرفه مشخصات فنی ای دارند که طی مشاوره با کارشناسان ما میتوانید از آن مطلع شوید همچنین بسیاری از محصولات مواد غذایی ، شیمیایی و دارویی پس از بسته بندی نیاز دارند تا در دو سمت محصول لیبل چسبانده شود و لیبل های طراحی شده با تاریخ زن و مشخصات چاپی از طریق این دستگاه ها روی محصولات درج میشوند.

همچنین قیمت دستگاه لیبل چسبان دو طرفه با توجه به مشخصاتی از جمله سرعت تولید ، عرض لیبل ، وزن دستگاه ، قطر داخلی و خارجی لیبل ، ابعاد دستگاه و ولتاژ و فرکانس دستگاه متغیر میباشد.

 

لیبل زن دو طرفه
لیبل زن دو طرفه برای ظروف گرد

 

 

مشخصات فنی دستگاه لیبل چسبان دو طرفه

این دستگاه دو برچسب چسبان از سمت راست و چپ دارد و مجهز به نوار نقاله راهنما برای هدایت محصول به مسیر مشخص ، بخش تایمینگ و کنترل دور برای هدایت منظم ظروف به منظور چسباندن لیبل ها ، سیستم کالیبراسیون دیجیتالی پوسته و لیبل ،  سیستم PLC و HMI لمسی برای تنظیم و کنترل دقیق دستگاه ، دارای اینورتر جهت تنظیم سرعت نوار نقاله دستگاه ، صفحه مکانیکی و تنظیمات مکانیکی ، دارای تنظیمات ( حرکت موتور ، سرعت موتور ، تنظیم حساسیت لیبل )،

گزارش تعداد لیبل چسبانده شده، فاصله انداز و ردیف کن ، ساعات کارکرد و خطای لیبل ، میکرو کنترلر پیشرفته با صفحه نمایش لمسی 7 اینچ ، آسانسور صلیبی مخصوص جهت تنظیم دقیق مکان الصاق لیبل ، تابلو برق صنعتی ، صفحه لمسی رنگی میباشد همچنین دستگاه چسبان دو طرفه میتواند لیبل بر روی ظروف چند وجهی و چهار گوش را بچسباند همچنین محصولاتی که بسته بندی به صورت دو طرف تخت دارند را از این دستگاه برای چسباندن لیبل ها استفاده میکنند و به صورت همزمان لیبل ها به دو سمت محصول میچسبند و قابلیت اتصال به خطوط مختلف بسته بندی را دارد و قابلیت نصب جت پرینتر یا تاریخ زن بر روی دستگاه ، نصب اینورتر جهت کنترل سرعت نوار نقاله ، سیستم طبقه دوم برای گرفتن سر و ته ظروف عمل لیبل زنی متناسب با سرعت تولید را دارد.

مشخصات فنی دستگاه لیبل چسبان دو طرفه
تصاویر دو بعدی از دستگاه لیبل زن دو طرفه

دستگاه لیبل زن 2 طرفه برای ظروف تخت

این دستگاه لیبل دارای دو لاین لیبل زن میباشد و به 2 سمت ظروف تخت لیبل ها را میچسباند. بنابراین این دستگاه برای ظرف های تخت مناسب و کاربردی است در این دستگاه می توان استفاده کرد باید دارای سطوح صاف باشند.

لیبل زن 2 طرفه
لیبل زن 2 طرفه برای ظروف تخت و گرد

مزایای استفاده از دستگاه لیبل زن 2 طرفه

در زمان کوتاه میتوانید حجم بالایی از تولیدات و در نتیجه سود بیشتر را به دست آورید.

دقت و سرعت لیبل زدن بدون خرابی و بد چسبیده شدن و چروک شدن لیبل روی محصول و بد قرار گرفتن لیبل ها روی محصول بسیار بالا میرود و خطا به صفر نزدیک میشود.

زیبایی ظاهری محصولات بالا میرود

اطلاعات دقیق و کاملی را در اختیار مشتریان قرار میدهید و اطمینان مشتریان به محصولات بالا میرود و در نتیجه خرید از محصول در بازار رقابتی افزایش میابد و میتوانید راحت تر فروش داشته باشید.

این دستگاه اتوماتیک است

جنس دستگاه تمام استیل 304 و ضد زنگ است

قابل استفاده در صنایع : لبنی ، آرایشی ، دارویی ، غذایی ، شوینده ، بهداشتی ، شیرینی ،شکلات ، رنگ ، رزین ، مواد شیمیایی ، چسب ، سموم ، صنعتی و …

دستگاه لیبل زن 2 طرفه
دستگاه لیبل زن 2 طرفه برای ظروف تخت

دستگاه لیبل زن دو طرفه ظروف گرد

ماشین سازی امین

دستگاه لیبل زن دو طرفه دو منظوره
دستگاه لیبل زن دو طرفه دو منظوره

 

خرید دستگاه لیبل زن دو طرفه

برای خرید دیتگاه ها و اطلاع از انواع دستگاه لیبل چسبان میتوانید با ما در تماس باشید

خرید دستگاه لیبل زن دو طرفه
یبل زن دو طرفه مدل اقتصادی (اکونومی)

برای دریافت مشاوره رایگان، شماره خود را وارد نمایید.

فرم مشاوره