جدیدترین مطالب

دستگاه لیبل زن شامپو

دستگاه لیبل زن شامپو

دستگاه لیبل زن شامپو

در خط تولید شامپو دستگاه های لیبل زن بسیار اهمیت دارند زیرا که اطلاعاتی را روی بطری های شامپو درج میکنند . در واقع شامپو برای موها و سلامتی مو اهمیت بالایی دارد و در واقع انواع مو خشک و مرطوب با ویژگی های فردی مختلفی وجود دارد اطلاعات مواد تشکیل دهنده ی شامپو میتواند به مشتریان کمک کند تا شامپو مناسب خود را خریداری نمایند همچنین شامپو باید اطلاعاتی نظیر تاریخ انقضا ، قیمت و همچنین برند را داشته باشد تا مشتریان اقدام به خرید آن نمایند .

بهترین دستگاه لیبل زن شامپو

دستگاه های لیبل زن شامپو بسیار اهمیت دارند و در انواع گونانوگون مطابق کارکرد ها و حجم تولیدات متنوع ساخته میشوند بنابراین در خصوص خرید دستگاه ها باید دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین دستگاه را خریداری نمایید تا طول عمر و کارکرد بالایی داشته باشد و بتوانید به صورت موفقیت آمیز در خط تولیدات خود از آن استفاده نمایید .

بهترین دستگاه لیبل زن شامپو

قیمت دستگاه لیبل زن شامپو

دستگاه ها همانطور که گفته شد تنوع گسترده ای در عملکرد دارند که میتوانید با خرید مناسب ترین دستگاه در کمترین زمان ممکن لیبل های طراحی شده حاوی اطلاعات محصول را روی محصول درج نمایید . ماشین سازی امین یکی از موفق ترین و با تجربه ترین سازندگان انواع دستگاه های لیبل زن مطابق نیاز و سلیقه ی مشتریان میباشد .

قیمت دستگاه لیبل زن شامپو

دستگاه لیبل زن شامپو دستی

دستگاه های لیبل زن دستی یکی از انواع دستگاه هاست که به صورت نیمه اتوماتیک برچسب های لیبل را روی محصولات درج مینماید در واقع لیبل ها به صورت نیمه اتوماتیک به کمک نیروی انسانی اقدام به درج برچسب های لیبل مینماید اما در واقع این نوع دستگاه برای حجم تولیدات پایین مناسب هستند و برای حجم تولید بالا کاربرد ندارند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید دستگاه لیبل چسبان را مطالعه نمایید.

دستگاه لیبل زن شامپو دستی

دستگاه لیبل زن شامپو اتوماتیک

دستگاه های اتوماتیک به صورت کاملا خودکار در خط تولید به صورت هماهنگ شده با کلیه دستگاه های ماقبل خود مراحل لیبل زدن را در تعداد بسیار بالا انجام میدهد کلیه ی مراحل لیبل زدن به صورت کاملا تخصصی و هماهنگ توسط دستگاه انجام میشود.

دستگاه لیبل زن شامپو اتوماتیک

دستگاه لیبل زن شامپو دو طرفه

شامپو هایی که در بطری ها هستند با توجهخ به اینکه انواع بطری گرد ، تخت و … وجود دارد گاهی در برخی نمونه طری های شامپو از لیبل های دو طرفه استفاده میکنند یک طرف بطری میتواند حاوی اطلاعات شامپو و طرف دیگر میتواند برند و لوگو تولید کنندگان باشد دستگاه هایی هستند که قابلت درج دو لیبل روی دوطرف محصول را دارند.

دستگاه لیبل زن شامپو گرد

شامپو های گرد در بطری های حالت گرد بسیار هستند و دستگاه هایی نیز هستند که میتوانند این نوع لیبل ها را روی محصول درج نمایند در واقع دقت و سرعت درج لیبل توسط دستگاه های صنعتی بسیار بالاست و میتوانید در تیراژ های بسیار بالا تولیدات داشته باشید . جهت خرید دستگاه لیبل زن شامپو با ماشین سازی امین در تماس باشید . امین ماشین

برای دریافت مشاوره رایگان، شماره خود را وارد نمایید.

فرم مشاوره