جدیدترین مطالب

دستگاه لیبل زن میوه

دستگاه لیبل زن میوه

دستگاه لیبل زن میوه

امروزه دستگاه لیبل زن میوه (سیب ، موز ، پرتغال ، نارنجی ، کیوی ، خیار ، انبه و … ) بسیار پر کاربرد است و در غرفه های عرضه میوه لیبل هایی روی میوه ها درج میشود تا به دست مصرف کنندگان برسد.

 

قیمت دستگاه لیبل زن میوه

دستگاه های لیبا زن از جمله دستگاه های پر کاربرد است که قیمت مناسبی را دارد بنابراین با خرید دستگاه لیبل زن میوه میتوانید روی میوه ها لیبل درج نمایید که بهترین دستگاه لیبل زن را میتوانید خریداری نمایید . با یکبار هزینه ی مناسب بررای خرید یک دستگاه میتوانید سالیان طولانی روی میوه ها لیبل و مارک درج نمایید . همچنین میوه های با کیفیت اگر لیبل روی آنها درج شود فروش بیشتری خواهد داشت.

دستگاه لیبل زن سیب

لیبل زن سیب ازجمله بسیار مورد تقاضاست و جهت خرید این دستکگاه تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را همراهی کنیم و اطلاعات لازم و کافی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

دستگاه لیبل زن سیب

بهترین دستگاه لیبل زن میوه

بهترین نوع دستگاه میتواند کارکرد و عملکرد خوبی داشته باشد و نیاز غرفه داران میوه را برطرف نماید بنابراین با خرید یک دستگاه میتوانید لیبل ها و مارک ها را روی انواع میوه درج نمایید. شرح کامل از عملکرد دستگاه لیبل چسبان را با کلیک روی لینک مطالعه نمایید.

بهترین دستگاه لیبل زن میوه

دستگاه لیبل زن میوه دستی

برخی از دستگاه های لیبل زن میوه به صورت دستی میباشند که جهت خرید این دستگاه میتوانید با شماره های ما در سایت تماس بگیرید تا شما عزیزان را همراهی کنیم . این دستگاه با فشار اهرم توسط اپراتور روی سطح مورد نظر قرار میگیرد. همچنین سرعت کار با این دستگاه با سرعت اپراتور ارتباط مستقیم دارد.

دستگاه لیبل زن میوه دستی

دستگاه لیبل زن میوه اتوماتیک

دستگاه لیبل زن اتوماتیک برای غرفه های عرضه میوه که بزرگ هستند و فروش بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرد .

همچنین دستگاه لیبل زن میوه در صنایع بسته بندی نیز جایگاه ویژه ای دارد

با دستگاه لیبل زن میوه به راحتی و با سرعت می توانید بر روی انواع میوه ها لیبل و مارک بزنید.

دستگاه لیبل زن میوه اتوماتیک

بررسی دستگاه لیبل زن دستی میوه و شارژی

 

دراین مقاله قصد داریم به انواع روش های چسباندن لیبل روی میوه و دستگاه های لیبل زن میوه بپردازیم.

چسباندن لیبل با دست کمی زمان بر و دشوار است و برای تیراژ پایین مناسب است که در واقع این روش امروزه مورد استفاده قرار نمیگیرد زیرا که هم سخت و طاقت فرسا میباشد و هم زمان زیادی میبرد و یک اپراتور باید دائما عمل لیبل زدن را انجام دهد.

بررسی دستگاه لیبل زن دستی میوه و شارژی

ماشین سازی امین انواع دستگاه لیبل چسبان میوه را با کارکرد ها و حجم تولید متفاوتی به شما عزیزان ارائه میدهد. نوع متداول این دستگاه اتوماتیک ، دستی و نیمه اتوماتیک(شارژی) میباشد.

مزایا دستگاه لیبل زن دستی میوه

وزن  کم و قابل حمل دارد

قیمت مناسب دارد

بسیار کاربردی است

مناسب همه مغازه های کوچک و بزرگ عرضه میوه میباشد.

نگهداری و تعمیر این دستگاه هزینه ی کمی نیاز دارد. امین ماشین

 

مزایا دستگاه لیبل زن دستی میوه

 

برای دریافت مشاوره رایگان، شماره خود را وارد نمایید.

فرم مشاوره